reklama

Vydat, či nevydat se ve stopách svého osudu?

Aneb nahlédnutí na tantru trochu jinak. Pro svůj první rozhovor jsem si vybrala za oběť svojí mamku Xenyii Suhayilu Komersa. Ptáte se proč? Protože jsme měli za úkol, jako seminární práci, vyhledat něčím zajímavou osobu a vyzpovídat ji. Přijde Vám tantrická masérka málo zajímavá?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Tantra masáž Sávitryí pre pár
Tantra masáž Sávitryí pre pár (zdroj: Xenyie Suhayila Komersa)

Být tantrickou masérkou se dá považovat za zaměstnání. Určitě tedy máš nějaké tituly. Prozradíš mi je?

(Smích) Jsem Mistr Učitel Reiki, Mistr Tantry, pak pracuji ještě s energiemi archandělů (smích), takže mám archandělské sluneční zasvěcení (smích). Dále zasvěcení boha Thovta - to je egyptský bůh a zasvěcení bohyně Sávitrí a Kálí- to jsou zase indické bohyně.

Jak se zasvěcování provádí? Jestli to nám smrtelníkům nějak přiblížíš.

Zasvěcování provádí Mistr Učitel, nebo určitá bytost, pokud já jako žák splním úkoly. Nevím, jak bych to nejlépe popsala - jednoduše splním určité úkoly. Je to jako počítačová hra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počítačová hra?

(smích) Ano, je to dobrodružná počítačová hra a já sbírám klíče a dovednosti a navyšuji tak svojí energii. A tak to je, jenže já to nehraji, ale žiji.

Titul Mistra tantry a kurz sportovních masáží Ti umožnil živit se jako tantra masérka. Přiblížíš mi, co je tantra masáž?

Tradiční tantrická energetizující masáž otevírá vztah k tělu jako k božskému nástroji. Probouzí sexuální oheň, který proudí celým tělem a oživuje, ozdravuje energetický systém lidské bytosti. Přináší rozkoš, relaxaci, nové zážitky a podněty do života.

Jak masáž probíhá?

Nejprve se s klientkou/klientem seznámím, popovídám si s ním u nápoje - nejlépe u lahodného čaje. Vyřešíme praktické otázky - co masáž obnáší a co má péče přináší. Vyjasníme si vzájemnou komunikaci při masáži. Následně v místnosti, která je mým tantrickým chrámem, svého klienta nebo klientku přivítám tantrickým rituálem pozdravení boha Shivy nebo bohyně Shakti. (Bůh Shiva je vesmírná mužská energie, bohyně Shakti je vesmírná ženská energie.)Pak si klient/klientka lehne, odpočívá a já o něj/ni pečuji. Proběhne masáž.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po masáži opět nabídnu popovídání, takzvané sdílení, aby mi klient/klientka vyjádřil své pocity a dojmy. Poté si dá sprchu a rozloučíme se.

Představa, že tantrická masáž probíhá jako nezávazné divočení a podobně je mylná?

Ano, úplně mylná. Masáž pracuje s celým tělem, včetně intimit. Přivádím klienta/klientku svou péčí do absolutní relaxace a uvolnění. Po fázi uvolnění a rozmasírování celého těla, pracuji s klientovou/klientčinou sexuální energií, zvyšuji vzrušení a masíruji intimity.

Po vzrušení, energie, která vznikne v intimitách, je pomocí klientova dechu, ke kterému ho vedu a pomocí mé práce s jeho tělem, rozváděna do celého těla. Rozvádění energie může být v několika vlnách, kdy dojde k navýšení a snížení sexuální energie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Závěrem masáže nabízím klientovi, zda chce energii nechat v těle rozvedenou, nebo pokud chce, může ejakulovat.

U klientky je podobný proces zaměřený na rozvinutí ženské citlivosti, vnímavosti celého těla. Tantra masáž u ženy je vedená k prožívání rozkoše bez cíle, dosáhnout orgazmus není cílem, ale něčím, co samo nastane.

To zní velmi eroticky a sexuálně. Jaký je v tom rozdíl, například od klasické „erotické služby“?

Ano také to velmi erotické je, i sexuální, ale má to jeden zásadní velký rozdíl oproti erotické masáži. Skutečná tantra masáž závisí na úrovni vědomí, kde je přítomna naprostá koncentrace na průběh procesu, na schopnosti bytí v meditaci a na lásce, s kterou otevírám své srdce při každém tantrickém ošetření. Je to těžko popsatelný stav, v kterém jsem naprosto odevzdaná průběhu procedury. Klient/klientka opravdu zažije jiné setkání se sexualitou, než běžně zažívá. Zažije nové pocity v těle a pozná, že jeho/její sexualita má mnohem větší možnosti než ty, co využívá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Máš nějaké hranice týkající se klienta a jeho touhy se Tě dotýkat?

Pochopitelně ano. Pokud by klient vyžadoval tělesný kontakt, tak se může dotýkat mých nohou nebo paží, ale to je všechno. Nic jiného nepřipadá v úvahu.

Co Tě přivedlo k tantra masážím? Jednoho dne sis řekla, že se tím budeš živit?

Kdepak, přivedla mě k tomu především touha po poznání, po poznání sebe sama, jak pracuje mé tělo. Poznat a dokázat to pojmenovat. Pochopit proč vnímám svět, tak jak ho vnímám. Proč vztahy mezi lidmi fungují tak, jak fungují. Byla to jednoduše zvědavost, která mě přivedla na duchovní cestu.

Na duchovní cestu? Na začátku jsi ještě nevěděla, že budeš jednoho dne dělat, to čím se teď živíš?

O tom se mi ani nesnilo. Začínala jsem od Reiki, což je přírodní léčba pomocí pokládání rukou a přijímání energie. K Reiki mě přivedl pocit energie, která mnou proudila. Silnější nebo slabší. Chtěla jsem zjistit, co se to se mnou děje bez návštěvy psychiatra ani psychologa (smích). Měla jsem pocit, že to ke mně patří a že musí existovat i jiné vysvětlení, než že jsem se zbláznila (smích). Reiki mi ukázalo, že je vskutku možné stát nohama na zemi, žít běžný život a přitom se věnovat něčemu esoterickému, duchovnímu.

Během Reiki, kterému jsem se s přestávkami věnovala asi 4 roky, jsem začala objevovat i svojí sexuální energii a pochopila jsem, že bych ji ráda poznala lépe. Energii svého těla. Nejenom energii, která ke mně přichází z existence, ale i energii kterou v sobě mám.

Co je to existenční energie?

Je to energie, které jsme všichni součástí. To co se projevuje jako hmota, čili naše těla, veškeré objekty, které okolo nás jsou, jsou vlastně víc hutná energie, než energie, která je třeba energie vzduchu (smích). Existují ještě další, jemnější energie, které tady kolem nás jsou a jsme jejich součástí, akorát že naše běžně používané smysly je nevnímají. Vzhledem k tomu, že do naší mysli se dostává asi 10% toho, co vnímá náš mozek a naše tělo. Jsme přijímače, které jsou schopné přijmout úplně všechno, ale umíme vyhodnotit a použít pouze část.

Kvantová fyzika tyto záležitosti krásně vysvětluje.

Reiki a jakákoliv další duchovní cesta učí vnímat i ty informace, které obvykle nevnímáme.

Snažila ses pracovat se svou sexuální energií a to Tě přivedlo k tantře.

Ano, chtěla jsem pracovat se sexualitou a především jsem chtěla sama začít žít svůj skutečný život, svůj potencionál, to co cítím, že jsem. A vyjadřovat to.

Potencionál, který jsi vycítila sama v sobě, myslíš, že ho má každý člověk?

Myslím, že každý z nás má neopakovatelné schopnosti a dovednosti, které jsou nádherné a jedinečné. Díky tomu může každý z nás přispět k nádheře a barvitosti naší společnosti, našeho života.

Bohužel si tu naši jedinečnost, nebo „divnost“ nedovolujeme ukázat před ostatními, protože se snažíme žít tak, jak nás to společnost dnešního světa naučila - podle pravidel, které těžko připouští odlišnost členů společnosti.

Výučba Tantra masáže Sávitryí
Výučba Tantra masáže Sávitryí (zdroj: Xenyie Suhayila Komersa)

Podle Tebe z toho koření to, že jsou lidé nespokojení sami se sebou a se svým životem?

Ano, přesně tak. Hrají jen nějaké role, chovají se podle vzorců a představ, které do nich vkládá společnost, a nejsou sami sebou. Snaží se projevit svou individualitu třeba tím, že si koupí nejnovější mobil, který je jedinečný. Což je samozřejmě v pořádku, ale naše jedinečnost je někde mnohem hlouběji a nedá se koupit (smích). Dá se jenom objevit v sobě. Pak to semínko nechat vyrůst a pečovat o něj. A já jsem se rozhodla, že půjdu cestou tantry, cestou vnímání mé sexuality a otevírání sexuality a vnímaní těla i dalších lidí.

Dalo by se říct, že přes sexualitu učíš lidi najít svoji cestu? A pomáháš jim pochopit, jaký je smysl jejich života.

Ano, dalo by se to tak říct. Pokouším se v nich rozsvítit jejich plamínek, oživit jejich semínko, které je schované, trošku mu dodat životodárné energie.

Protože sexualita je tabu, tím myslím vědomou sexualitu, spojenou s tím, že člověk opravdu ví, co se v něm děje, jaké má pocity. Sexualita spojená s láskou, otevřením srdce a s přijetím sebe sama a s přijetím ostatních lidí takových jací jsou, to je něco, co je zapomenuté, ztracené. (smích)

A já jsem ten statečný princ (smích), co šel polibkem probudit (smích) tu spící, ztracenou princeznu Vědomou Sexualitu (smích).

Už se Ti někdy povedlo někoho tímto způsobem probudit?

Daří se mi to. Je to, to nejkrásnější na mé práci. Když se dozvím od lidí, že cítili velkou lásku při mé masáži. Že zažili spojení s existencí, s vesmírem, nebo měli pocit, že jejich duše někde cestují. Pochopili, že jsou i další věci než to, co my máme jako základ našeho života. Největší úspěch a radost pro mě je, když se ke mně tito lidé vracejí a chtějí se učit, poznat jak a proč se jim to stalo.

A i když se to neděje, tak ode mě odcházejí naplnění klidem, nabytí energií a radostí do života, že se jim najednou daří, všímají si toho jak je na světě hezky a nějakou dobu jim vydrží (smích), týden nebo měsíc.

No a buďto přijdou znova anebo nepřijdou (smích). Buďto se sebou začnou něco dělat, aby měli radost ze života, nebo nezačnou, to už je jejich věc (smích).

Měla jsi vůbec někdy nespokojeného zákazníka?

Ano, měla jsem zákazníka, který očekával jiný způsob masáže, jiný způsob přijetí. Stane se, že to, co ode mě dostanou, je pro lidi příliš silné, že třeba nikdy v životě nezažili, aby je někdo hladil, dotýkal se jich, tak jako já. Pak se může stát, že se s tím neumějí vyrovnat.

 Je to spíš chybou těch lidí, že to neumí přijmout?

Není to chyba, to určitě ne. Všechno je správně. Ti lidé zrovna nebyli schopni přijmout daný zážitek. Nebo jsem na ně nebyla dostatečně naladěná a nevnímala jsem jejich skutečné potřeby. Ale věci jsou dobře, tak jak jsou. Prostě ti lidé ke mně nepatří, naše cesty nejsou společné.

Kateřina Försterová si povídala s Xenyie Suhayila Komersa

Xenie Suhayla Komers

Xenie Suhayla Komers

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mým posláním je podpora rozvíjení sexuálního života v celé jeho kráse, hloubce a pestrosti. Baví mne hrát si s životem, být svobodná a extatická, radovat se ze svých pocitů a emocí a z každého dne. Ať už je veselý nebo smutný, vždy stojí za to žít upřímně a pravdivě vůči sobě. Mé webové stránky www.tantrasavitryi.sk, Jsem tu.Mléčná dráha kolem mne se vine, hvězdy bez ostychu rozplývají se v mém dychu.Já přijímám vše ve svém dotyku. Zoznam autorových rubrík:  Lifestyle

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu